21 Ocak 2015 Çarşamba

Birşeylerden Bahsetmek,Ufaktan Başlamak Gerek!

     



       

               Merhabalar,sizler okuyan insanlar,kardeşlerim okumak bir yaşamdır.Lütfen vazgeçmeyin.Bırakmayın elinizden kitapları ...


 Yavaş yavaş paylaşıma başlamak istiyorum elimde iyi bir kitap arşivi var ama telif içerebilir diye korkuyorum birazcık bir sorun olabilir mi? diye düşünüyorum ama sonra okumanın büyüsüne kapılıyorum ve neden bütün insanlığın okuması için bir insan tehlikeleri göze almasın diyorum.
Ve üstüme düşeni yapıyorum yeter ki sizler okuyun ve gelişimi yakalayın.


Özellikle çocuklar için daha çok paylaşım yapmayı düşünüyorum ki geleceğimiz için ışık olsunlar.                              Okusunlar!

Ben Bir Kitap Tanrısıyım.Sizleri şekillendirmek için varım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder